سفر به جزیره کیش

چند هفته پیش تصمیم گرفتیم بریم کیش که بالاخره در پنجشنبه هفته پیش مقدمات سفر رفتنمون فراهم شد و در 5 صبح جمعه 27/4/1393 با پرواز کیش ایر بهمراه فربد جون و سعید و مادر بزرگ و عمو حامد رفتیم فرودگاه و فربد جون برای اولین بار می خواست سوار هواپیما بشه و خیلی هم خوشحال بود . وقتی صبح بیدارش کردم فکر می کرد هواپیما می خواد در خونه بیاد سوارش کنه و همش می پرسید که پس هواپیما کی میاد مارو ببره به کیش خلاصه کلی براش توضیح دادیم که اولی باید بریم فرودگاه بعد سوار هواپیما بشیم تا برسیم کیش . ساعت 6.45 صبح وقتی سوار هواپیما شدیم خیلی خیلی خوشحال بود زمانی هم که هواپیما بلند شد با صدای بلند می خندید و می گفت داره بلند می شه و ...

تو فرودگاه بابا حسن اومد دنبالمون و فربد با دیدن پدر بزرگش ذوق زده شده بود . کیش خیلی خیلی گرم بود ولی تو این 5 روز که بودیم بهمون خوش گذشت . روز دوم رفتیم اسکله تفریحی و سعید و فربد رفتن تو دریا بعد رفتیم موتور برقی سوار شدیم و یک ساعتی تو جزیره چرخ زدیم تو این چند روز هم به جاهای دیدنی و مراکز خرید سر زدیم و در روز آخر رفتیم به شهر زیر زمینی کاریز که جای تاریخی و زیبایی بود